مشخصات فنی دو گوشی گلکسی A02 و M02 سامسونگ فاش شد

به گزارش واندر هنگر، این طور که به نظر می رسد، سامسونگ قصد دارد به زودی از گوشی های جدید خود با نام های گلکسی A02 و M02 رونمایی کند. چرا که به تازگی هم بنچمارک آن ها منتشر شده و هم اینکه شاهد حضور آن ها در وب سایت های صدور گواهی هستیم.

مشخصات فنی دو گوشی گلکسی A02 و M02 سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال حاضر در بخش گوشی های میان رده سری M و A محصولات زیادی دارد. به تازگی هم شاهد اضافه شدن سری F به این بخش بودیم که اولین گوشی آن با نام گلکسی اف 41 معرفی گشت. در نام گذاری محصولات میان رده، غول کره ای از نام های A10 شروع کرد و تا A90 پیش رفت. سری M هم با تعداد کمتر اما به همین شکل نام گذاری شدند. اما در این بین شاهد گوشی هایی با نام A11 یا حتی A01 بودیم.

برخی از گوشی های سامسونگ هم در بخش میان رده با پسوند اس راهی بازار می شوند. البته همه این گوشی ها تفاوت زیادی باهم ندارند و فقط در دو بازار متفاوت با نام های متفاوت عرضه می شوند. بنابراین تغییر نام لزوما نشان دهنده تغییرات سخت افزاری زیاد نیست. این طور که به نظر می رسد، گلکسی A02 و M02 هم همین روال را پیش می گیرند.

به تازگی در رابطه با گلکسی A02 خبرهای زیادی شنیده بودیم؛ حتی بنچمارک آن هم منتشر شده بود که با توجه به آن، فهمیدیم این محصول به 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ای نامشخص از کوالکام مجهز خواهد شد. اما طبق شایعه های اخیر پیرامون این محصول، به نظر می رسد پردازنده به کار رفته در گلکسی A02، اسنپدراگون 460 است. همچنین گفته می شود سامسونگ این گوشی را به نمایشگری 5.7 اینجی از نوع LCD با وضوح +HD، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد.

این ترکیب سخت افزاری به احتمال زیاد در گلکسی M02 هم استفاده می شود. چرا که شماره مدل هر دو گوشی در وب سایت صدور گواهی یک شرکت نروژی دیده شد. اما گویا بازار عرضه آن ها با هم متفاوت خواهد بود. این موضوع را اکنون هم بین نسخه های M و A سامسونگ شاهد هستیم.

با توجه به سخت افزار این دو گوشی، باید انتظار محصولات پایین رده را داشته باشیم. پیش بینی می شود سامسونگ آن ها را حدود 130 دلار قیمت گذاری کند. اما باز هم باید برای مشخص شدن خبرهای دقیق تر در این رابطه، تا روزها و شاید هفته های آینده منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1244

به "مشخصات فنی دو گوشی گلکسی A02 و M02 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی دو گوشی گلکسی A02 و M02 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید