ماکت گلکسی S25 اولترا میزان های تازه این گوشی را تایید می نماید

به گزارش واندر هنگر، دیروز ویدیویی از قاب ژله ای گلکسی S25 اولترا منتشر شد و حالا با انتشار تصاویری از ماکت این گوشی، با خیال راحت تری می توانیم در خصوص ابعاد تازه این گوشی صحبت کنیم.

ماکت گلکسی S25 اولترا میزان های تازه این گوشی را تایید می نماید

ابعاد گلکسی S25 اولترا روی ماکت نوشته شده: 162.82 در 77.65 در 8.25 میلی متر. برای مقایسه باید بگوییم که ابعاد S24 اولترا 162.3 در 79.0 در 8.6 میلی متر بود و وزن بدنه به 232 گرم می رسد. البته ماکت نمی تواند وزن اولترای نو را به ما بگوید، اما Ice Universe آن را 219 گرم تخمین زده است. بنابراین، گوشی نو کسری از میلی متر بلندتر، اما بیش از یک میلی متر باریک تر، کمی نازک تر و به طور قابل توجهی سبک تر است.

این طراحی نو می تواند گامی بلند در جهت بهبود ارگونومی گوشی باشد؛ برای یادآوری باید بگوییم که کاربران از S24 اولترا به علت همین موضوع شکایت هایی داشتند. به هر حال، گفته می گردد که پرچم دار 2025 سامسونگ دارای حاشیه های بسیار باریکی خواهد بود (30 درصد باریک تر از مدل 2024، یعنی از 3.35 میلی متر به 2.3 میلی متر). می توانید حاشیه ها را روی ماکت مشاهده کنید.

بعلاوه می توانید حفره دوربین سلفی (در اینجا هیچ ارتقایی پیش بینی نمی گردد) و بلندگوی مکالمه را در حاشیه بالایی ببینید. در پشت، یک فرورفتگی دایره ای شکل وجود دارد؛ احتمالاً این جایی است که سیم پیچ شارژ بی سیم قرار خواهد گرفت (این اطلاعات مهمی برای سازندگان قاب است که کاربران اصلی ماکت هایی مانند این هستند).

عکسی هم از نمای جانبی گوشی منتشر شده است، اما نکته قابل توجهی در آن به چشم نمی خورد؛ تنها دکمه های مرسوم را می توان مشاهده کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2309

به "ماکت گلکسی S25 اولترا میزان های تازه این گوشی را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت گلکسی S25 اولترا میزان های تازه این گوشی را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید