شناسایی اولین فرد مبتلاشده به کرونا در چین

به گزارش واندر هنگر، چین بالاخره پیروز به شناسایی اولین فرد مبتلا به کرونا در این کشور شد و آنالیز ها نشان می دهد وی در17نوامبر سال گذشته به این ویروس مبتلا شده است.

شناسایی اولین فرد مبتلاشده به کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، اولین فردی که در چین به کرونا مبتلا شده یک مرد 55 ساله ساکن استان هوبه است. اما هنوز بیمار صفر یعنی عامل اصلی انتقال این بیماری در چین شناسایی نشده و همین مساله باعث شده محققان چینی در خصوص نحوه شیوع بیماری مذکور به جمع بندی نرسند.

مقامات چینی تا به امروز پیروز به شناسایی حداقل 266 نفر شده اند که در سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و تمامی آنها به همین علت تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند. درک این مساله که افراد یادشده به ویروس جدیدی مبتلا شده اند تا اواخر دسامبر به طول انجامید.

محققان چینی در کوشش هستند تا الگوی انتشار ویروس کرونا را در مراحل اولیه شکل گیری به دقت ترسیم نمایند تا بالاخره تعیین گردد ویروس یادشده چگونه به انسان ها منتقل شده است.

پس از ابتلای اولین نفر به کرونا در 17 دسامبر هر روز یک تا پنج مورد ابتلای جدید به این بیماری رخ داد و تا 15 دسامبر تعداد کل مبتلایان به 27 نفر رسید و پایان تا 20 دسامبر این رقم به 60 نفر افزایش یافت. در 27 دسامبر که پزشکی در استان هوبی شناسایی ویروس کرونا را به مقامات چینی گزارش داد تعداد مبتلایان از 180 نفر گذشته بود. در آخرین روز سال 2019 این رقم به 266 نفر و در اولین روز سال 2020 به 381 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 831

به "شناسایی اولین فرد مبتلاشده به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی اولین فرد مبتلاشده به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید