تور ارزان دبی: شبه نظامیان همسو با ریاض و ابوظبی در یمن بار دیگر به جان هم افتادند

به گزارش واندر هنگر، در حالی که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در حال پیشروی به سمت شهر مأرب هستند، شبه نظامیان همسو با عربستان سعودی و امارات متحده عربی در جنوب یمن بار دیگر به جان هم افتادند.

تور ارزان دبی: شبه نظامیان همسو با ریاض و ابوظبی در یمن بار دیگر به جان هم افتادند

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بحران و درگیری بار دیگر به میان شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی و عناصر گروه المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب-همسو با امارات) بازگشته و منابع یمنی از گسیل تجهیزات و نیرو از سوی دولت مستعفی به استان أبین در جنوب یمن خبر دادند.

به نوشته وبگاه عربی21، اعزام نیرو و ارسال تجهیزات پس از آن صورت می گیرد که فرماندهی محور استان أبین در ارتش وابسته به دولت منصور هادی چندی پیش از تحرکات نظامی عناصر شورای انتقالی در شهر زنجبار مرکز استان أبین هشدار داده بود. زنجبار از سال 2019 در اشغال این شبه نظامیان است.

یک منبع یمنی در این باره گفت که تجهیزات نظامی دولت مستعفی وارد شهر ساحلی شقره در شرق زنجبار شده و این شهر به مقر فرماندهی عملیات علیه عناصر شورای انتقالی جنوب تبدیل شده است.

همزمان شورای انتقالی نیز کاروانی از نیروهای خود را از شهر عدن که در اشغال این گروه است، به سمت منطقه ها و خطوط درگیری با شبه نظامیان دولت مستعفی گسیل نموده است. استان أبین در یک سال گذشته صحنه درگیری های شدید میان شبه نظامیان دولت منصور هادی (همسو با ریاض) و شورای انتقالی جنوب (همسو با ابوظبی) بوده است.

صف آرایی این شبه نظامیان در مقابل یکدیگر در شرایطی صورت می گیرد که به گفته منابع یمنی فقط دو شهر تا آزادی کامل استان مأرب به جای مانده و درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای هادی در حال حاضر به 10 کیلومتری منطقه الفلج واقع در ورودی جنوبی شهر مأرب رسیده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1856

به "تور ارزان دبی: شبه نظامیان همسو با ریاض و ابوظبی در یمن بار دیگر به جان هم افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: شبه نظامیان همسو با ریاض و ابوظبی در یمن بار دیگر به جان هم افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید