سفارش غذای حلال تمام کشورها در بهترین رستوران های باتومی

به گزارش واندر هنگر، شهر زیبای باتومی در گرجستان، هر سال میزبان هزاران نفر از ایرانیان است. حضور این تعداد از گردشگران، باتومی را به مقصد ساحلی محبوبی تبدیل نموده است. با وجود جاذبه های فراوانی نظیر سواحل زیبای دریای سیاه، آثار تاریخی متعدد، آکواریوم و باغ گیاهشناسی در باتومی، سفری دلپذیر انتظار مسافران این شهر زیبا را می کشد. در گرجستان و مخصوصا شهر زیبای باتومی، چنین مسئله ای وجود ندارد. غذاهای گرجستانی بسیار خوشمزه هستند و وجود رستوران های حلال باتومی که تعداد آن ها زیاد است نیز به ما یاری می نماید تا با خیال راحت از بین گزینه های متعدد، بهترین را انتخاب کنیم. رستوران هایی که در کنار غذاهای اصیل گرجستانی، غذاهایی متعدد دیگری، مانند خوراک های ترکی و یا عربی را نیز به فروش می رسانند.

سفارش غذای حلال تمام کشورها در بهترین رستوران های باتومی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران، به معرفی بهترین رستوران های حلال باتومی خواهیم پرداخت. درباره منو غذایی آن ها خواهیم گفت و آدرس این رستوران ها را در اختیار شما می گذاریم. با خواندن این مقاله، به راحتی می توانید رستوران های مناسب در باتومی را مطابق میلتان انتخاب کنید و پس از رسیدن به این شهر توریستی، وعده های غذایی خود را در آن ها میل کنید.

رستوران رد چیلیز، طعم خاص غذاهای حلال هندی در باتومی

اگر غذاهای هندی چیزی است که شما به آن علاقه دارید، رستوران رد چیلیز (Red Chilies) یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. در حالی که باتومی رستوران های متعددی را دارد که در آن غذای هندی سرو می گردد، تعداد کمی از رستوران های حلال در باتومی هستند که غذای هندی ارائه دهند و کیفیت مطلوبی نیز داشته باشند. خوشبختانه رد چیلیز یکی از این رستوران های کم تعداد است.

منوی رستوران رد چیلیز تنها محدود به غذاهای هندی نیست. شما می توانید در این رستوران غذاهایی از آسیای شرقی را نیز مشاهده کنید که البته با مواد اولیه ای حلال تهیه شده اند. این تنوع غذایی باعث شده است این مکان به رستورانی محبوب برای گردشگران، خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل گردد. برای آنکه در این شهر، راحت تر گردش کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید، پیشنهاد می دهیم مقاله راهنمای سفر به باتومی را بخوانید.

آدرس: 31/37 Lermontovi Street Opposite to Tbilisi State Medical University, Batumi 0186 Georgia

رستوران مکه، تجربه جذاب غذاهای عربی در باتومی

رستوران عربی مکه (Mecca)، یکی از بهترین رستوران هایی است که می توانید در شهر باتومی پیدا کنید. این رستوران به عقیده بسیاری از مراجعینش یکی از تمیزترین رستوران های این شهر است که خدمات بسیار خوبی نیز عرضه می نماید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای عربی، خصوصا کباب ها می گردد. طعم دلنشین این غذاها چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت، به خصوص زمانی که از مواد اولیه ای خوب تهیه شده باشد.

منوی رستوران مکه کاملا اسلامی و حلال است و تمام غذاهای آن مناسب ذائقه ما ایرانیان محسوب می گردد. حضور گارسن هایی که به زبان های گرجی، عربی، ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند باعث می گردد که برقراری ارتبطا با آن ها به راحتی امکانپذیر باشد و این یعنی در رستوران مکه، تجربه خوبی در انتظار شما است.

اگر تمایل دارید غذاهای گرجستانی را نیز امتحان کنید، رستوران مکه یکی از رستوران های حلال باتومی است که مناسب این کار است. زیرا علاوه بر غذاهای اصیل عربی، در این رستوران می توانید غذاهای گرجستانی و ترکی را نیز که با مواد اولیه ای حلال تهیه شده است سفارش دهید.

آدرس: 30 Kutaisi St, Batumi, Georgia

رستوران هندی اسپایس گاردن، از بهترین رستوران های حلال باتومی

برای بسیاری از ما، سبک غذایی هندی جذاب است. استفاده آشپزهای هندی از ادویه و نوع خالص پخت و پز آن ها چیزی است که کمتر کسی می تواند در مقابل آن مقاومت کند. رستوران اسپایس گاردن (Spice Garden) در شهر باتومی یکی از بهترین جاها در کشور گرجستان است که در آن می توانید غذای هندی را تجربه کنید. منوی تقریبا کامل این رستوران غذاهای مختلفی را در خود جای داده است. غذاهایی خوشمزه از هند، پاکستان، ترکیه و کشورهای عربی که البته به شکل خاص خود رستوران طبخ می شوند. همچنین در کنار غذاهای حلال اراده شده در رستوران اسپایس گاردن، در صورتی که گیاهخوار هستید انواع غذاهای خام و یا پخته شده مخصوص گیاهخواران را نیز می توانید در این رستوران امتحان کنید. در مقاله معرفی رستوران های خوب باتومی اطلاعات بیشتری پیدا خواهید کرد.

یکی از مزایای اصلی این رستوران قیمت مناسب غذاهای آن است. شما می توانید با خیال راحت سفارش کاملی بدهید و هنگام خروج از رستوران قیمتی را پرداخت کنید که در مقابل سایر رستوران های باتومی، مبلغ چندانی نیست.

آدرس: Sherif Khimshiashvili St., 16 Sea side sector 7, building 058, Batumi 6015 Georgia

سفارش غذای ترکی در رستوران کاراباک، از بهترین رستوران های حلال باتومی

غذاهای ترکیه ای به اندازه ای جذاب هستند که در هر گوشه جهان مشتریانی خاص خود را دارند. گرجستان به عنوان کشوری در نزدیکی ترکیه نیز پذیرای تعداد زیادی رستوران ترکیه ای است. در شهر باتومی شما می توانید رستوران های متعددی را پیدا کنید که در هر قسمت از شهر، غذاهای خوشمزه ترکیه ای را عرضه می نمایند.

رستوران زیبای کاراباک یکی از این رستوران ها است که به عقیده بسیاری از افراد بهترین رستوران ترکیه ای باتومی به حساب می آید. غذاهای خوشمزه تهیه شده از مواد حلال، که به شکل سنتی ترکیه ای به مشتریان عرضه می گردد، در کنار قیمت مطلوب آن ها این رستوران را به جایی مناسب برای گردشگران تبدیل نموده است.

آدرس: Chavchavadze 39 across the street from TBC Bank headquarters art deco building, Batumi Georgia

یکی از دلایل مهمی که باتومی را بین سایر مقصدهای گردشگری ساحلی متمایز نموده است، نزدیک بودن ذائقه مردم کشور گرجستان به ذائقه ما ایرانیان است. مسئله ای که در بسیاری از کشورها، خصوصا کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند تایلند، مالزی و اندونزی وجود دارد، این است که نوع غذاهای موجود، انتخاب های ما برای وعده های غذایی را محدود می نماید. در واقع در باتومی، برخلاف بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر جهان، می توانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید و نگران وعده های غذایی خود نباشید. کافی است حین رزرو هتل در باتومی، نیم نگاهی به رستوران های حلال این شهر نیز داشته باشید تا هتلتان ر ا در اطراف آن ها رزرو کنید.

در این مطلب از مجله خبرنگاران به معرفی بهترین رستوران های حلال باتومی پرداختیم. رستوران هایی که غذاهایی از نقاط مختلف جهان را تهیه و به مشتریان عرضه می نمایند، در حالی که از مواد اولیه حلال نیز استفاده می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 412

به "سفارش غذای حلال تمام کشورها در بهترین رستوران های باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارش غذای حلال تمام کشورها در بهترین رستوران های باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید