تور ارزان استرالیا: تور مقرون به صرفه استرالیا: جاذبه های شگفت انگیز سیدنی

به گزارش واندر هنگر، جاذبه های گردشگری سیدنی

خوشبختانه سیدنی از آن دسته کشورهاییست که برای گشت و گذار در آن، نیازی به یک کیف پر از پول ندارید. سیدنی، قدیمی ترین، بزرگترین و زیباترین شهر استرالیا است که در آمیخته ای از خشکی و دریا، جا خوش کرده است. می توانید در بندر سوار قایق شوید و بادبان های سفید خانه اپرا را که در زیر درخشش خورشید مثل نگینی می درخشند ببینید، ستون های جیرت آور پل اسکله را تحسین کنید و غرق در شگفتی های این سرزمین زیبا شوید و در کوچه پس کوچه ها سنگفرش شده خیابان های سیدنی قدم زده و تاریخ را ورق بزنید. سیدنی از آن دسته شهرهایی است که روج ماجراجویانه می طلبد: به دریا بزنید و قایق سواری، موج سواری و شنا کنید، در بیابان های داغ، بیابان گردی کنید، از بناهای تاریخی در انبوه خیابان های دیدنی، دیدن کنید یا در صخره های عجیب و بلند این سرزمین، صخره نوردی کنید. در ادامه این مطلب از خبرنگاران، با جاذبه های گردشگری سیدنی، آشنا خواهید شد:

تور ارزان استرالیا: تور مقرون به صرفه استرالیا: جاذبه های شگفت انگیز سیدنی

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با تور مقرون به صرفه استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه تماشا کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House)

یکی از بهترنی جاذبه های تماشای سیدنی، خانه اپرای سیدنی است. نمای این خانه اپرا به شکل یک صدف ساخته شده است یا شبیه بادبان قایق به نظر می رسد. داخل این خانه اپرا، چند استودیو، چندین سالن تئاتر، سالن های نمایش، سالن کنسرت و یک سینما وجود دارد.

پل بندر سیدنی (Sydney Harbour Bridge)

پل بندر سیدنی که افراد محلی به آن Coathanger هم می گویند، تا قبل از ساخته شدن خانه اپرا، جذابترین تماشای سیدنی بود. این پل در سال 1932 ساخته شده است و هنوز هم بزرگترین پل فلزی جهان محسوب می شود. پل Coathanger از طریق 2 ستون بسیار محم نگه داشته شده است و قسمت جنوبی و شمالی بندر را از طریق پلی منحنی شکل به هم وصل می کند. این پل جذابیت بسیار زیادی مخصوصا به شب های سیدنی می دهد.

بندرگاه دارلینگ (Darling Harbour)

بندرگاه دارلینگ را می توان قطب مورد علاقه توریست ها و افراد محلی دانست، جایی سرزنده و پویا که پر از مغازه ها، رستوران ها، موزه ها، نمایشکاه ها و اتفاقات سرگرم کننده است. شب های این بندرگاه بسیار معروف است و مخصوصا در آخر هفته ها، خانواده های زیادی را به خود جذب می کند و کاملا شلوغ می شود. حیات وحش و آکواریوم سیدنی در این بندر واقع شده است.

برج سیدنی (Sydney Tower)

در میان آسمان سیدنی، آسمانخراششی 309 متری به بالا خزیده است که بلندترین سازه این شهر و یکی از نقاط برجسته سیدنی محسوب می شود. افرادی که بخواهند می توانند به بالای این برج بروند و از نمای فوق العاده زیبای شهر سیدنی و حومه آن لذت ببرند و در همین حال، در یکی از رستوران ها و یا کافه های خوب آن هم چیزی میل کنند.

سواحل سیدنی (Sydney Beaches)

سیدنی به دلیل سواحل فوق العاده ای که دارد معروف است کافی است سری به خلیج های کوچک آن بزنید تا به آبی بی انتها در کنار شن های شکرمانند آن برخورد کنید. از مرکز شهر تا ساحل Bondi که یکی از سواحل معروف آن است، فقط 15 دقیقه رانندگی فاصله است و برای داشتن یک نمای فوق العاده از اقیانوس پیشنهاد می کنیم از صخره های Bondi به سمت Coogee پیاده روی کنید. سواحل مشهور دیگر سیدنی شامل Bronte، Tamarama، Cronulla و Maroubra می شود.

منبع: planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1925

به "تور ارزان استرالیا: تور مقرون به صرفه استرالیا: جاذبه های شگفت انگیز سیدنی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان استرالیا: تور مقرون به صرفه استرالیا: جاذبه های شگفت انگیز سیدنی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: تور مقرون به صرفه استرالیا: جاذبه های شگفت انگیز سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید