تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در یک سال اخیر

به گزارش واندر هنگر، رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید شاهد تحولات و دستاوردهای ارزنده ای هستیم و برای استمرار این فرایند تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در یک سال اخیر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی زینبی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه همایش سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، اظهار کرد: هماهنگی مطلوبی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به جامعه ایثارگری وجود دارد که مرهون نگاه مسئولانه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعامل همه بخش ها و مجموعه ها است.

وی اضافه نمود: در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تحولات و دستاوردهای ارزنده ای هستیم و برای استمرار این فرایند تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه و اقدامات مرکز حراست بنیاد شهید پرداخت و گفت: امیدواریم همه چالش ها و موانع موجود با تدبیر حل و فصل گردد و شأن و منزلت همه ما منوط به میزان خدمتگزاری به جامعه ایثارگری و گره گشایی از مسائل این عزیزان است.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمود: نقش صیانتی مرکز حراست سوق دادن فرایند فعالیت ها در جهت قانونی، مراعات انضباط اقتصادی و سایر ضوابط قانونی است که ایفای این نقش عامل تسریع در تحقق اهداف سازمانی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1432

به "تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در یک سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در یک سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید