بسته الحاقی مورتال کامبت 11 به اسم Aftermath رونمایی شد

به گزارش واندر هنگر، در ادامه تیزر کوتاه دیروز، بسته الحاقی جدیدی برای مورتال کامبت 11 به اسم Aftermath رونمایی شده است. این بسته الحاقی که تا بیست روز دیگر وارد بازار می شود، یک بخش داستانی تازه و سه شخصیت جدید را به مورتال کامبت 11 اضافه خواهد کرد.

بسته الحاقی مورتال کامبت 11 به اسم Aftermath رونمایی شد

بسته الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath داستانی بعد از اتفاقات بازی اصلی را تعریف خواهد کرد. شخصیت هایی که در قالب این بسته دانلودی به بازی اضافه می شوند، فوجین، شیوا و پلیس آهنی یا همان روبوکاپ هستند. سه لباس هم برای شخصیت های اسکورپیون، ساب-زیرو و فراست روی این بسته الحاقی قرار داده شده است.

عرضه بسته الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath با قیمت 40 دلار و برای روز 26ام ماه جاری میلادی در نظر گرفته شده است.

در کنار عرضه جداگانه بسته الحاقی، شرکت برادران وارنر هم چنین نسخه ای کامل از مورتال کامبت 11 و این محتوای دانلودی را در روز 26 ماه می عرضه خواهد کرد. این بسته Mortal Kombat: Aftermath Kollection نام دارد و شامل بازی اصلی مورتال کامبت 11، شش شخصیت دانلودی اولیه آن و بسته الحاقی Aftermath خواهد بود. این بسته قیمتی 60 دلاری خواهد داشت.

در کنار این محتوای دانلودی تازه، آپدیت جدیدی هم به صورت رایگان برای تمام افرادی که مورتال کامبت 11 را خریداری کرده اند، منتشر خواهد شد. این آپدیت دو استیج مبارزه جدید به اسم Klassic Dead Pool و Soul Chamber را به همراه تعدادی فیتالیتی به بازی اضافه خواهد کرد. تعدادی حرکت تمام کننده Friendship که در آن شخصیت ها به جای تکه و پاره کردن همدیگر، به یکدیگر ابراز دوستی می کنند، بخشی از آپدیت رایگان خواهد بود.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی Mortal Kombat 11: Aftermath را ببینید.

تریلر رونمایی Mortal Kombat 11 Aftermath:

ویدیویی از بخش داستانی Aftermah:

تمام کننده دوستی شخصیت Kano:

تمام کننده دوستی شخصیت Noob:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 970

به "بسته الحاقی مورتال کامبت 11 به اسم Aftermath رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی مورتال کامبت 11 به اسم Aftermath رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید