برگزاری نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرکل فرودگاه های استان مازندران

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: افزایش کیفیت صنعت حمل و نقل هوایی، توسعه مالی و گردشگری را در پی خواهد داشت.

برگزاری نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرکل فرودگاه های استان مازندران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه امروز سه شنبه 19 آذر 98 در جریان ملاقات با سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های این استان با اشاره به وجود جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان در مازندران، گفت: در طول سال گردشگران زیادی به استان سفر می نمایند و قطعا حمل و نقل هوایی در مازندران می تواند نقش مهمی در توسعه مالی، اجتماعی و گردشگری، داشته باشد.

او از آمادگی این اداره کل برای برگزاری جلسات تخصصی در مورد توسعه پروازها با موضوع گردشگری به مقاصد هدف داخلی و خارجی اطلاع داد و اضافه نمود: دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی استان در این احتیاج سنجی و معین مقاصد هدف، نقش مهمی خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: آماده سازی زیرساخت ها و همراهی تمام دستگاه ها اجرایی، به خصوص اداره کل فرودگاه در استان مازندران، در راستای تحقق اهداف رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، لازم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 607

به "برگزاری نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرکل فرودگاه های استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرکل فرودگاه های استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید