بازرسی استانی رگولاتوری برای تامین حقوق مشترکان خدمات ارتباطی

به گزارش واندر هنگر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با بیان این خبر از آنالیز شرایط ارتباطی استان مازندران در بازرسی ویژه رگولاتوری پس از استان قزوین اطلاع داد.

بازرسی استانی رگولاتوری برای تامین حقوق مشترکان خدمات ارتباطی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی گفت: تیم بازرسان ویژه ستادی رگولاتوری با هدف نظارت پیشگیرانه، تامین حقوق مشترکان و اطمینان از اجرای کامل قوانین و مقررات بعد از استان قزوین به استان مازندران اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری از بازدید و بازرسی از اجرای صحیح فرایند تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت و کیفیت جوابگوئی در مراکز تماس شرکت مخابرات ایران، اجرای صحیح فرایند احراز هویت در دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران اطلاع داد.

قره داغی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با شرکت مخابرات ایران در استان مازندران اضافه نمود: در حال حاضر منطقه مخابراتی این استان برای برگرداندن تمامی خطوط تلفن ثابت تخلیه شده به مشترکین آمادگی لازم را دارد و تمامی مشترکانی که خط تلفن ثابت آنها به علت بدهی تخلیه شده می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی مربوط و پرداخت بدهی های معوقه برای بازگرداندن و اتصال مجدد خط تلفن خود درخواست بدهند و اپراتور با رعایت مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای دایری خط اقدام می نماید.

وی درباره شرایط مراکز تماس شرکت مخابرات مازندران گفت: نتایج ارزیابی تیم بازدید و بازرسی رگولاتوری از شاخصهای کلیدی پشتیبانی مرکز تماس شامل زمان انتظار جوابگوئی، رضایتمندی مشترکان، آموزش و سطح کیفیت جوابگوئی نفرات، شرایط فیزیکی محل مرکز تماس، فرآیندهای جوابگوئی و اطلاعات مورد احتیاج فرد جوابگو نشان می دهد میانگین شاخصها در این استان مناسب است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به راه اندازی بخش رضایت سنجی مشترکین تلفن ثابت در بخش خرابی تلفن شرکت مخابرات ایران (20117) به عنوان اقدام مثبت در جوابگوئی به مشترکان، درباره نتایج بازدید از دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران اضافه نمود: نتایج بازدیدها از دفاتر فروش اپراتورهای همراه نشان می دهد کارکنان بعضی از دفاتر برای اجرای کامل فرایند ارسال رمز یکبار مصرف (One Time Password) به طور مناسب آموزش ندیده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 598

به "بازرسی استانی رگولاتوری برای تامین حقوق مشترکان خدمات ارتباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی استانی رگولاتوری برای تامین حقوق مشترکان خدمات ارتباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید