اصفهان نیاز به یک انقلاب خلاقیت دارد

به گزارش واندر هنگر، مهدی جمالی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران گفت: اصفهان نیازمند یک حرکت رو به جلو است و این پیشروی نیز در مدت زمان کوتاهی انجام گیرد که برای این امر نیازمند مشارکت جدی بخش خصوصی هستیم.

اصفهان نیاز به یک انقلاب خلاقیت دارد

وی بیان داشت: امروز اصفهان به جهت داشتن صنایع دستی عظیم و معماری زیبنده در چشم جهانیان به عنوان یک شهر خلاق شناخته شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه عنوان شهر خلاق به دو دلیل به اصفهان داده شده است، ابراز داشت: این عنوان هم به علت پتانسیل عظیم در حوزه صنایع دستی و دیگری آداب و رسوم مردم اصفهان، به این شهر اطلاق شده است.

وی گفت: به همین دلیل شهرداری هم به سهم خودش در شاخه های خلاقانه ورود یافته است.

جمالی نژاد از راه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت فناوری های نوین شهر خبر داد و گفت: اصفهان با زنده کردن و احیای بافت های قدیمی و آداب و رسوم گذشته مردم اصفهان می تواند یک حرکت نو در راستای گردشگری و شهر خلاق اصفهان دربر دارد.

وی با اظهار اینکه روستاهای اصفهان هر یک ظرفیت تبدیل به یک کانون گردشگری را دارد، گفت: هریک از روستاهای اصفهان ظرفیت بالایی برای تبدیل به یک روستای خلاقیت و نوآوری خلاق دارد.

شهردار اصفهان اظهار داشت: برای تبدیل شدن به یک شهر خلاق تنها شهرداری سهیم نیست و باید تمام سازمان ها به سهم خود وارد این عرصه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 798

به "اصفهان نیاز به یک انقلاب خلاقیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان نیاز به یک انقلاب خلاقیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید