مطالعه به شکل سنتی رقیبی به اسم فضای مجازی دارد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، محمد صادق کریمی کیا شامگاه گذشته در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار کرد: برای یاری به احداث و تجهیز کتابخانه های استان باید از ظرفیت های ملی هم بهره مند شویم و در این زمینه با صدا و سیمای کشور نیز برنامه ریزی های خوبی داشتیم.

مطالعه به شکل سنتی رقیبی به اسم فضای مجازی دارد

کریمی کیا بیان نمود: آنچه در کشور می گذرد خوشایند نیست و سرانه مطالعه خیلی پایین است؛ حتی سطح مدارا و رفتار اجتماعی نیز با خوانش و مطالعه ارتباط دارد و وضعیت استان های کشور در این زمینه به خاطر فرهنگ مطالعه متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از مباحث مطرح در جهان فراوری، توزیع و مصرف فرهنگی است، ادامه داد: در خوزستان برای فراوری محتوای فرهنگی، نویسندگان، شعرا و ادبای کمی نداریم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان توضیح داد: مطالعه به شکل سنتی رقیبی به اسم فضای مجازی پیدا نموده و در کنار توجه به توسعه فضای فیزیکی نباید اجازه دهیم که کتاب از میدان برود. انسان توسعه یافته هیچ راهی به غیر از مطالعه و خوانش ندارد و سرمایه گذاری در این حوزه خیلی خوب و در بلندمدت جواب می دهد.

کریمی کیا با اشاره به فعالیت تدریجی در این زمینه گفت: به عنوان یک شهروند دوست دارم خوزستان با وجود همه پتانسیل های اقتصادی و صنعتی در حوزه فرهنگی نیز فرصت ها را تقویت و نمود بیشتری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 83

به "مطالعه به شکل سنتی رقیبی به اسم فضای مجازی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه به شکل سنتی رقیبی به اسم فضای مجازی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید