مستندسازی 247 احتیاج فناورانه با یاری فن بازارها

به گزارش واندر هنگر، دبیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک گفت: البرز به دلیل برخورداری از مراکز دانشگاهی و صنایع بزرگ پتانسیل خوبی در حوزه فراوری فناوری و توسعه فن بازارها دارد.

مستندسازی 247 احتیاج فناورانه با یاری فن بازارها

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، تهمورث لاهوتی روز یکشنبه، 27 آبان در یازدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای کشور که در مجتمع فرهنگی وتفریحی دشت بهشت مشکین دشت استان البرز برگزار گردید، اظهارکرد: شفاف سازی و تقویت بازار فناوری ابزاری است که برای تسهیل توسعه امور استفاده می گردد و فن بازار در دنیای رقابتی اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: فن بازارها از یک سو ابزارهای مورد احتیاج بخش های تحقیق و توسعه صنایع برای دستیابی به فناوری را فراهم می نمایند و از سوی دیگر با رساندن اطلاعات فناوری و دستاوردهای علمی و پژوهشی، محصولات خود را به متقاضیان و سرمایه گذاران معرفی می نمایند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه فن بازارها به عنوان بازوی صنایع و واحدهای فراوریی تا کنون به طور مطلوب به جامعه معرفی نشده اند، اضافه نمود: رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید برای معرفی فن بازارها فعالیت بیشتری داشته باشند.

لاهوتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 247 احتیاج فناورانه با یاری فن بازارها در حوزه صنایع کوچک و متوسط کشور شناسایی و مستندسازی شده است، گفت: آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد و گلستان از جمله استان هایی هستند که از خدمات فن بازارها بهره مند شده اند.

دبیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در سرانجام بیان نمود: البرز به دلیل برخورداری از مراکز دانشگاهی و صنایع بزرگ پتانسیل خوبی در حوزه فراوری فناوری و توسعه فن بازارها دارد.

یازدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای کشور با هدف آنالیز احتیاجهای فراوری و صنعتی کشور در البرز برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 93

به "مستندسازی 247 احتیاج فناورانه با یاری فن بازارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندسازی 247 احتیاج فناورانه با یاری فن بازارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید