روز آرام فغانی ، حضور پررنگ تر در لیگ برتر

به گزارش واندر هنگر، فغانی که غیر ادربی تهران فقط چند بازی نساجی را سوت زده بود این بار در اصفهان د ست به سوت شد تا برای جام ملتهای آسیا آماده گردد.

روز آرام فغانی ، حضور پررنگ تر در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران ،علیرضا فغانی که در هفته های سپری شده از بازی های لیگ برتر بیشتر داور بازی های نساجی می شد بار دیگر قضاوت یک بازی مهم و حساس را برعهده گرفت.البته علیرضا فغانی دربی بزرگ تهران را هم سوت زده بود اما اگر دربی را فاکتور بگیریم بازی حساس دیگری را سوت نزد و تنها چند باری برای قضاوت بازی های نساجی انتخاب شد که بازی های حساسی به حساب نمی آمد.

حاضر نشدن فغانی در بازی ها مهم این شائبه را به وجود آورد که داور بازی رده بندی جام جهانی 2018 با کمیته داوران به مشکل خورده اما فریدون اصفهانیان به دفعات اعلام نمود فغانی به دلیل مسافرت های خارجی از لیست قضاوت بازی های داخلی کنار گذاشته می گردد.با این وجود به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن جام ملت های آسیا بار دیگر فغانی برای قضاوت بازی های حساس انتخاب می گردد تا آمادگی اش دوباره به حد نرمال برسد.

فغانی چند روز پیش گفته بود هیچ انگیزه ای برای حضور در بازی نهایی جام ملت ها ندارد و بیشتر علاقمند است تیم ملی به فینال جام ملت ها راه پیدا کند. اما داور خوب فوتبال کشورمان در بازی سپاهان – سایپا روز آرامی را سپری کرد.هر چند سپاهانی ها در روزی که با سه گل سایپا را شکست دادند بر این باور بودند خطای اجرا شده به روی ساسان انصاری می توانست برای آنها یک پنالتی به همراه داشته باشد.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 87

به "روز آرام فغانی ، حضور پررنگ تر در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز آرام فغانی ، حضور پررنگ تر در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید