تماشای شفق قطبی در سوئد آن هم بر روی هتل هایی که روی درخت ساخته شده اند

به گزارش واندر هنگر، در منطقه اسکاندیناوی که در شمالی ترین نقاط زمین واقع شده است، پدیده های طبیعی گوناگونی از جمله شبهایی که ماهها طول میکشد و شفق قطبی باعث جلب توجه گردشگران شده است و این باعث شده که سرمایه گذاران هم بدانند چطور میشود رضایت انها را جلب کرد، یکی از این ایده ها عالی هتل هایی در سوئد است که بر روی درخت ساحته شده اند.

تماشای شفق قطبی در سوئد آن هم بر روی هتل هایی که روی درخت ساخته شده اند

یکی از زیبا ترین پدیده های طبیعی در تور اروپا، شفق قطبی نام دارد. برای آن که بتوانیم شفق قطبی را مشاهده کنیم، باید به کشورهای حوزه اسکاندیناوی در تور اروپا سفر نماییم. یکی از این سرزمین ها، کشور سوئد است که مناظر طبیعی شگفت انگیزی دارد.

هر ساله گردشگران زیادی به خاطر زمستان زیبا و نورهای سبز رنگ قطب، به این کشور سفر می کنند. به همین دلیل، مسئولان توریستی تلاش می کنند بهترین امکانات را فراهم کنند. در همین زمینه، می توان خلاقیت هایی به خرج داد و گردشگران بیشتری را جذب نمود. کمپانی بین المللی طراحی و معماری اسنوهیتا به تازگی چند خانه درختی در زیبا ترین نقاط جهان ساخته است. اتاق هفتم هتل لوکس و مجللی است که در شمال کشور سوئد قرار دارد و هدف از ساخت آن، نزدیک تر کردن مردم و طبیعت اعلام شده است.

طراحی آن بر اساس معماری همان منطقه صورت گرفته و 12 ستون چوبی اتاق را 10 متر بالای سطح زمین نگه داشته اند. پنجره های بزرگ و طراحی داخلی خانه درختی، مناظر شگفت انگیزی را پیش روی چشمان شما قرار می دهد.

یکی از بهترین بخش های این هتل، تراسی است که با طناب پوشیده شده و امکان دیدن شفق های قطبی را به گردشگر می دهد. فضای 55 متری کلبه تمامی امکانات یک اتاق هتل را درون خود جای داده است. از شما دعوت می کنیم تصاویر زیبای زیر را ببینید تا با این هتل زیبا و دیدنی آشنا گردید.

انتشار: 30 خرداد 1397 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2

به "تماشای شفق قطبی در سوئد آن هم بر روی هتل هایی که روی درخت ساخته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای شفق قطبی در سوئد آن هم بر روی هتل هایی که روی درخت ساخته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید