تحصیل 7400 دانشجو در مراکز استان

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، امین موسایی ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: ظرفیت افزایش دانشجو در دانشگاه وجود دارد و این مجموعه در گذشته پاسخگوی جمعیت دانشجویی 11 هزار نفری بوده است.

تحصیل 7400 دانشجو در مراکز استان

موسایی لازمه ایجاد دانشگاهی پویا و جذب دانشجو به شکل مستمر را اعتماد سازی مناسب با حفظ و افزایش کیفیت آموزشی دانست.

موسایی با بیان اینکه دانشگاه محیطی علمی و فرهنگی است، فعالیت های فرهنگی را از ضروریات رشد این محور دانست و گفت: باید بخش های مختلف در این راستا دیده شود و بر اساس طیف های سنی دانشجویان شاخص هایی در راستای توسعه فرهنگی ایجاد و هدفگذاری هایی محقق شود.

موسایی با اشاره به هدفگذاری پوشش 30 درصدی دانشجویان در حوزه مهارت محوری تا پایان برنامه ششم توسعه، ابراز داشت: دانشگاه علمی کاربردی در این بخش از جمله دانشگاه های محور تحقق این هدفگذاری است.

موسایی افزود: از جمله اهداف ایجاد دانشگاه تحقق مهارت محوری است. لازمه آموزش مهارتی را داشتن ابزار است و باید در این حوزه زیرساخت قوی داشته باشیم.

وی عنوان داشت: همچنین یکی از دروس مورد توجه در دانشگاه دروس حوزه کارورزی است که در محیط کاری و به شکل عملی محقق می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: دروس کاربینی و کارورزی عاملی برای خروجی محوری اهداف است که در این بخش کیفی سازی دروس کاربینی و کارورزی عملیاتی می شود.

موسایی با تاکید بر حوزه نظارت، خاطرنشان کرد: نظارت بر حسن اجرای سیاست های ابلاغی در مراکز زیر نظر این حوزه با هدف کیفیت بخشی و رشد بهتر اقدامات نیز اجرایی شده است.

موسایی با اشاره به تایید مدارک صادره از دانشگاه علمی کاربری، تصریح کرد: به لحاظ قانونی مدارک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: حرکت دانشگاه علمی کاربردی بر روی ریل هدفگذاری اولیه می تواند با تحقق آموزش عملی، مهارت آموزی و کیفیت بخشی، خروجی بهتری را عملیاتی کند.

وی افزود: کیفی سازی هرچه بهتر آموزش ها عاملی برای اعتماد سازی بیشتر برای خانواده ها محسوب می شود.

موسایی با تاکید بر زمان مند بودن رشته های آموزشی دانشگاه، اظهار کرد: سنج وضعیت بازار و به روز بودن نیز در این حوزه دیده می شود.

وی افزود: همچنین نیاز سنجی محلی و تاکید بر احصای نیازهای بومی و هدفگذاری آموزشی بر این محور نیز از دیگر برنامه های مورد توجه دانشگاه است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 8

به "تحصیل 7400 دانشجو در مراکز استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل 7400 دانشجو در مراکز استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید