تأملی بر اظهارات اخیر شاهین نصیری نیا

به گزارش واندر هنگر، حسین توکلی ها، باقری ها و غیره که شما نام آنها را بر زبان می آورید، حداقل آن است که در این سرزمین مانده اند.

تأملی بر اظهارات اخیر شاهین نصیری نیا

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران به نقل از راه دانا، چند روز قبل بود که مصاحبه ای از فیل اندرو، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا منتشر شد که می توان آن را یک رسوایی بزرگ برای قهرمان سال های دور کشور دانست؛ شاهین نصیری نیا. وی عنوان داشته بود برخلاف آنچه سال ها در ایران وجود داشته، نصیری نیا سمتی در این فدراسیون و تیم ملی این کشور ندارد؛ ماجرایی که سالها خلاف آن منتشر شده بود.

این ماجرا مانند شوکی بزرگ بود؛ اما در ادامه شاهد مصاحبه هایی تاسف برانگیز بودیم. شاهین نصیری نیا که هیچگاه در تیم ملی این کشور سمتی نداشته، در مصاحبه های خود حاضر به شرحی شفاف در این باره نشده است. او هر بار به گونه ای صحبت نموده که می توان آن را آسمان و ریسمان بافیدن نامید. مسئله تعیین و واضح است؛ فدراسیون آمریکا منکر همکاری با نصیری نیا شده. چرا او در این سالها چنین وانمود نموده که مربی تیم ملی امریکا است؟ چرا نصیری نیا موضعی آشکار نگرفته و مخالفت رسمی و جدی خود را اعلام ننموده است؟ به نظر می رسد، پاسخ این سوالات واضح و مبرهن است و احتیاجی به پیگیری وجود نداشته باشد!

در ادامه، نصیری نیا که به نظر می رسد پاسخی ندارد و می داند شرحاتش راه به جای نمی برد و تکلیف ماجرا را فدراسیون آمریکا تعیین نموده، سخنانی گفته که می توان آن را متناقض و حتی طنز خواند. او از عرق ملی و نگرانی برای وزنه برداری کشور سخن گفته که می توان آن را فرار رو به جلو خواند. نصیری نیا که در این ماجرا پاسخی ندارد و به گونه ای آشکار، آچمز شده، علیه فدراسیون و رسانه ها موضع گرفته و کوشش نموده اذهان عمومی را از این اتفاق ناراحت نماینده، دور کند؛ اما بهتر بود ایشان پاسخ دهد که چرا او که اینقدر عرق ملی و کشورش را دارد، زیر پرچم کشوری زندگی می نماید و برایش کوشش می نماید که دشمن قسم خورد این انقلاب و مردمش است؟ مگر نه این است که ایشان مقیم سرزمینی است که برای به خاک و خون کشیدن این ملت همه کار نموده که احتیاج به شرح ندارد!

آقای نصیری نیا! شما اگر دغدغه ملی و میهنی داشتید، زیر پرچم دشمن قسم خورده این دیار چه می کنید؟ غیر از این است که برای رفتن زیر بیرق آمریکا، قسم وفاداری برای منافع و امیال آنها را خورده اید؟ قهرمان روزهای دور! شما که با امکانات این مملکت به نان و نامی رسیده اید، چرا به این ملت پشت نموده اید و زیر پرچم آمریکائید؟ آیا بهتر نیست بروید به دیاری که برایش قسم خورده اید و خود را متعلق به آن می دانید؟ حسین توکلی ها، باقری ها و ... که شما نام آنها را بر زبان می آورید، حداقل آن است که به ملت خود پشت ننموده اند و در این سرزمین مانده اند. آقای نصیری نیا! بهتر است برگردید به کشوری که زیر پرچمش قسم وفاداری خورده اید؛ اگرچه آنها نیز شما را تکذیب می نمایند!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 121

به "تأملی بر اظهارات اخیر شاهین نصیری نیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأملی بر اظهارات اخیر شاهین نصیری نیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید