بنیاد علوی امکانات خود را برای محرومیت زدایی در ایلام بکار گیرد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در دیدار با عضو هیئت مدیره بنیاد علوی گفت: ملکشاهی ظرفیت های زیادی در حوزه های کشاورزی، خدمات، گردشگری دارد که می توان با سرمایه گذاری درست این ظرفیت ها را به فعلیت رساند.

بنیاد علوی امکانات خود را برای محرومیت زدایی در ایلام بکار گیرد

وی، بر تجمیع منابع در این طرح تاکید نمود و اضافه کرد: باید علاوه بر هماهنگ کردن تمامی منابع از مشارکت مردم نیز در این طرح استفاده کرد تا شاهد هم افزایی بیشتر در اجرای این طرح راهبردی باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به آهنگ توسعه استان ابراز امیدواری کرد که در صورت استفاده درست از ظرفیت ها و منابع موجود بتوان شاهد یک طرح توسعه ای بهتر از قلعه گنج کرمان بود.

گفتنی است عضو هیئت مدیره بنیاد علوی و دارابی معاون اداری مالی بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان به همراه مسئولان ذیربط در خصوص اجرای طرح توسعه پایدار در شهرستان ملکشاهی و مناطق روستایی استان با سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و مصاحبه کردند.

طرح توسعه ملکشاهی علاوه بر اینکه زیرساخت های توسعه ای را دنبال می نماید در جهت اشتعالزایی نیز ورود جدی داشته به نحویکه با مشارکت دولت و بنیاد بصورت 50، 50 در جهت ایجاد کارآفرینی به دنبال شکوفایی ظرفیت های منطقه و خودکفایی مردم این دیار است.

همچنین در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور قرار است شهرستان ملکشاهی بعنوان یکی از محروم ترین نقاط استان ایلام بعنوان پایلوت مورد توجه ارگان های و نهادهای دولتی و غیر دولتی چون بنیاد مستضعفان قرار گیرد و با الگوبرداری از طرح توسعه پایدار شهرستان قلعه گنج کرمان این شهرستان نیز از محرومیت خارج شود.

گفتنی است که بنیاد مستضعفان پیش از این چند طرح بزرگ کشاورزی در این استان از جمله دامداری بزرگ 700 راسی در شهرستان ایوان و کشت مزارع بزرگ زیتون در اراضی مستعد و واگذاری اسناد به مردم در مناطق محروم چرداول نیز انجام داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 43

به "بنیاد علوی امکانات خود را برای محرومیت زدایی در ایلام بکار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد علوی امکانات خود را برای محرومیت زدایی در ایلام بکار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید