برنامه ریزی برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران خراسان رضوی در المپیک

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، فرزاد فتاحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی سابقه درخشانی دارد و نتایج خوبی را کسب نموده اند و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور سرمایه گذاری روی ورزشکاران، استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران برای رسیدن به بازی های المپیک باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

برنامه ریزی برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران خراسان رضوی در المپیک

وی اضافه نمود: در این راستا قرار است ستاد المپیک در خراسان رضوی تشکیل گردد و کوشش می کنیم جزو اولین استان های باشیم که در رابطه با المپیک و پارالمپیک 2020 بااین رویکرد که ورزشکاران خوب که شانس حضور در این رویداد را دارند شناسایی و برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی اعلام کرد: از تمامی هیئت های ورزشی خواسته ایم ورزشکارانی که شانس حضور در اردوهای ملی و کسب سهمیه را دارند به ما معرفی نمایند تا با یک کار کارشناسی شده واجدین شرایط را انتخاب کنیم و برنامه های حمایتی را برای آنها اعلام کنیم.

فتاحی اعلام نمود: المپیک از 3 تا 19مرداد ماه 1399در شهر توکیو ژاپن برگزار می گردد و ورزشکاران کشورمان برای حضور در این رقابت ها وکسب سهیمه لازم کوشش های زیادی انجام خواهند داد.

وی گفت: ایجاد انگیزه در ورزشکاران و برنامه ریزی برای برگزاری اردوها، تغذیه، روانشناسی و تامین لوازم ورزشی در اولویت اقدامات قرار گرفته است تا بتوانیم ورزشگاران را با آمادگی کامل راهی مسابقات کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 82

به "برنامه ریزی برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران خراسان رضوی در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای کسب سهمیه حضور ورزشکاران خراسان رضوی در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید