امدادرسانی در 22 شهرستان گرفتار سیل و آبگرفتگی، نجات 709 نفر تاکنون

به گزارش واندر هنگر، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سیل و آبگرفتگی شهرستان هایی از سه استان گلستان، گیلان و مازندران را درگیر نموده است و از روز گذشته تا صبح امروز (شنبه) در 22 شهرستان از این استان ها امدادرسانی گردیده است.

امدادرسانی در 22 شهرستان گرفتار سیل و آبگرفتگی، نجات 709 نفر تاکنون

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد امدادرسانی به مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی، اظهار کرد: از روز گذشته (جمعه ) تا ساعت 6 صبح امروز امدادگران جمعیت هلال احمر در سه استان گلستان، گیلان و مازندران که درگیر سیل و آبگرفتگی گردیده اند، مشغول امدادرسانی هستند و فعالیت آنها همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: امدادرسانی در 22 شهرستان این سه استان در حال اجرا است و 78 تیم متشکل از 353 امداد گر مشغول امدادرسانی هستند.

وی در ادامه افزود: تاکنون به 709 نفر امدادرسانی گردیده است و چهار نفر به مناطق امن منتقل گردیده اند و هشت نفر نیز اسکان اضطراری داده گردیده است.

سلیمی همچنین گفت: برای امدادرسانی و تخلیه آب از 78 دستگاه موتور پمپ و لجن کش استفاده گردیده است و تاکنون 518 منزل مسکونی که دچار آبگرفتگی گردیده بودند، از آب تخلیه شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 67

به "امدادرسانی در 22 شهرستان گرفتار سیل و آبگرفتگی، نجات 709 نفر تاکنون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی در 22 شهرستان گرفتار سیل و آبگرفتگی، نجات 709 نفر تاکنون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید