یک نفر از کارگران حادثه دیده چناران در کماست

به گزارش واندر هنگر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: روز گذشته چند نفر از کارگران یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان دچار حادثه شدند که هنوز یک نفر از آن ها در کماست.

یک نفر از کارگران حادثه دیده چناران در کماست

بخشعلی بیاتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، عنوان نمود: صبح امروز به همراه دادستان از محل حادثه بازدید به عمل آمد و در همین رابطه دستورات لازم از سوی وی صادر شد؛ این حادثه روز گذشته در کارخانه ذوب چناران رخ داد که براثر آن هفت نفر از کارگران دچار سانحه سوختگی شدند.

بیاتی اضافه کرد: تاکنون یک نفر از حادثه دیدگان ترخیص شده، یک نفر دیگر چون مادر وی پزشک بوده به بیمارستان دیگری منتقل شده و چهار نفر دیگر هم در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در حال درمان و یک نفر نیز تا این لحظه در کما بوده و به هوش نیامده است.

وی گفت: مواد مذاب بر روی هیچ کدام از کارگران نریخته و به دلیل حرارت حدود 1700 درجه ای دچار سوختگی شده اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران بیان نمود: در آنالیز اولیه تعیین شد به دلیل نقصی که در دستگاه به وجود آمده مواد خالی می گردد و حرارت مواد مذاب به این افراد می خورد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که کار این افراد سخت و زیان آور است قطعأ پیگیر حق و حقوق کارگران حادثه دیده کارخانه ذوب شهرستان خواهیم بود.

بیاتی ادامه داد: در تمام واحدهایی که ضروری باشد باید کارشناس اچ اس ای برای ارائه تدابیر لازم حضور داشته در غیر این صورت تخلف محسوب می گردد.

وی اظهار کرد: در شهرستان چناران بالغ بر 204 واحد تولیدی و صنعتی داریم که 7500 نفر در این تعداد واحد صنعتی شاغل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 176

به "یک نفر از کارگران حادثه دیده چناران در کماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نفر از کارگران حادثه دیده چناران در کماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید