گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، کهنی: در ایران کسی ارزشی برای ژیمناستیک قائل نیست، می توانستیم ششم شویم

به گزارش واندر هنگر، ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: اگر اصرارهای رئیس فدراسیون تکواندو نبود دو نفر را هم از ژیمناستیک به بازی های آسیایی اعزام نمی کردند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، کهنی: در ایران کسی ارزشی برای ژیمناستیک قائل نیست، می توانستیم ششم شویم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک کشورمان در خاتمه فینال تیمی بازی های آسیایی گفت: یکی از هشت تیم برتر بودیم که راهی فینال شدیم. هر دوره هشتم می شدیم و این بار هدف مان رسیدن به صندلی پنجم یا ششمی بود، اما متاسفانه یکی از بچه ها رباط صلیبی پاره کرد و با بدشانسی روبرو شدیم. مطمئن باشید اگر مدنی مصدوم نمی شدبه هدفی که داشتیم می رسیدیم. وی ادامه داد: همه تیم ها با یک یار ذخیره راهی بازی های آسیایی گردیده بودند و فقط ایران بازیکن ذخیره نداشت. به راحتی می توانستیم ازبکستان را بگیریم اما مصدومیت کار دست تیم ما داد. باور کنید اگر اصرارهای رئیس فدراسیون نبود، مسئولان دو نفر را هم به این بازی ها اعزام نمی کردند. متاسفم که در ایران ارزشی برای رشته ژیمناستیک قائل نمی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 22

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، کهنی: در ایران کسی ارزشی برای ژیمناستیک قائل نیست، می توانستیم ششم شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، کهنی: در ایران کسی ارزشی برای ژیمناستیک قائل نیست، می توانستیم ششم شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید