پیغام توئیتری سخنگوی وزارت خارجه درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین

به گزارش واندر هنگر، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی توئیتری به مناسبت برگزاری رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین تأکید کرد که در دنیای امروز دیگر همه چیز در غرب یا توسط غرب اتفاق نمی افتد.

پیغام توئیتری سخنگوی وزارت خارجه درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز آدینه با انتشار پیغامی در توئیتر به مناسبت برگزاری رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین اظهار داشت که در دنیای پساغربی امروز، دیگر همه مناسبات توسط کشورهای غربی تعیین نمی گردد.

سید عباس موسوی در این پیغام توئیتری که در بخشی از آن تصویری از نشان رسمی رزمایش دریایی مشترک چین، ایران و روسیه (CHIRU 2019) خودنمایی می نماید، گفت: همان طور که آقای ظریف یک بار اظهار داشت، واقعیت این است که در دوره گذار کنونی دیگر همه چیز در غرب یا توسط غرب اتفاق نمی افتد. ما اکنون به واقع در یک دنیای پساغربی زندگی می کنیم که همه بازیگران جهانی در مناسبات آن سهیم هستند.

رزمایش دریایی مرکب ایران، روسیه و چین از امروز آدینه شروع شده و تا روز دوشنبه نهم دی ماه در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان ادامه خواهد یافت. در این رزمایش تمرینات تاکتیکی متنوعی از جمله نجات شناور دچار حریق، آزادسازی شناور مورد تعرض قرار گرفته و تیراندازی علیه اهداف تعیین در دریا توسط یگان های سه کشور انجام خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 568

به "پیغام توئیتری سخنگوی وزارت خارجه درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام توئیتری سخنگوی وزارت خارجه درباره رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید