پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش واندر هنگر، وزیر آموزش و پرورش طی دو روز گذشته پنج مشاور و مدیر جدید منصوب کرد که جدیدترین انتصاب او محمد خرم بود. عهده دار سرپرستی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش شد.

پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران، در حکم سید محمدبطحایی خطاب به خرم آماده است که نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر امور مجلس منصوب می شوید. توفیق شما را در انجام مسئولیت ها در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارد.

به گزارش خبرنگاران، خرم در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز فعالیت می نماید.

در ادامه تغییرات ساختاری و انتصابات جدید در وزارت آموزش و پرورش، بطحائی همچنین روز گذشته در احکامی بهروز امیدی را به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری، اسماعیل دلفراز را به عنوان مشاور و منصور اردستانی را به عنوان سرپرست دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی و بیات سلطانی را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته امیرعلی نعمت الهی به عنوان قائم مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی، شاپور محمدزاده به عنوان مشاور و دستیار ارشد و مرتضی نظری به عنوان مشاور در امور مطالعات اجتماعی منصوب شدند.

در روزهای اخیر و پس از ادغام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با حوزه دفتر وزارتی، زمزمه هایی مبنی بر انحلال دفتر امور زنان این وزارتخانه نیز به گوش می رسید که نعمت الهی - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش - امروز در این باره توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: اگرچه موضوع نهایی نشده است، تاکید دولت همچنین وزیر آموزش و پرورش همواره بر استفاده از نقش موثر و متمایز بانوان در وزارت آموزش و پرورش است و در همین راستا به همکاران فرهنگی و جامعه بانوان کشوراطمینان می دهیم که در این زمینه تدبیر ویژه ای خواهیم داشت و حتما به نقش ویژه بانوان و دانش آموزان دختر در وزارت آموزش و پرورش بیش از گذشته توجه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ساختار جدید آموزش و پرورش گفت: ساختار نهایی نشده است و در حال آنالیز و کارشناسی دقیق است تا بتواند به اهداف که چابک سازی، افزایش بهره وری و جلوگیری از همپوشانی است، دست پیدا کند. در سازمان اموراداری و استخدامی کشور، رئیس این سازمان که معاون رئیس جمهور است و خودش نیز معلم بوده است با توجه ویژه ای موضوع تجدید ساختار را آنالیز می نماید و همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش در حوزه های تخصصی مرتبط تاکیدشان بر این است تا ساختار سازمانی به نحوی نهایی گردد که بتوانیم وظایف و تکالیف را بهتر از گذشته انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 124

به "پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید