پدرم در وصیت نامه اش از نحوه شهادتش خبر داده بود

به گزارش واندر هنگر، چهارم فروردین، سالروز شهادت اسدالله شیخی، پدر بزرگوار دکتر زهرا شیخی، نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

پدرم در وصیت نامه اش از نحوه شهادتش خبر داده بود

زهرا شیخی، نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار از،گفت: پدرم در آستانه سی سالگی در اسفند ماه سال 1360 راهی جبهه شدند و پس از تقریبا 20 روز در چهارم فروردین 1361 به شهادت رسیدند.

او با اشاره به اینکه در زمان شهادت پدر سه سال داشته ادامه داد: پدرم در عملیات فتح المبین جانباز شدند و زمانیکه با آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان بودند، در اثر اصابت خمپاره به آمبولانس به شهادت رسیدند.

این نماینده منتخب اضافه کرد: هرچند تاریخ شهادت ایشان چهارم فروردین بود، اما به دلیل اینکه پیکر پدرم در اثر سوختگی قابل شناسایی نبود، خاکسپاری تا چهاردهم فروردین به تاخیر افتاد و در ابتدا قرار بود به عنوان شهید گمنام در مشهد الرضا به خاک سپرده شوند.

شیخی اعلام کرد: قبل از اینکه پدرم به جبهه بروند اثر جراحی روی گردنشان وجود داشت و در نهایت از روی همین رد جراحی، هویتشان شناسایی می گردد.

او با اشاره به اینکه پدرم در نامه ای که از جبهه فرستاد بود به این نکته اشاره نموده بود که پدر و مادرم جنازه من را نبینند، چون تاب دید آنرا ندارند اضافه کرد: پدرم در وصیت نامه اش به نوعی درباره نحوه شهادتش صحبت نموده بود، او در وصیت نامه اش گفته بود اگر شهید شوم و جنازه ام تکه تکه گردد شما ای منافقان و کوردلان بدانید اگر شهید شوم برادران دیگری جای مرا پر خواهند، شما ای صدامیان و مزدوران امریکای جنایتکار بدانید اگر مرا بکشند و جنازه ام را آتش بزنند و خاکستر مرا به هوا بسپارند، هرکجا که ذره ای از خاکسترم برود، لاله ای میروید و شما را نابود میکند.

زهرا شیخی در انتها گفت: در ایام انتخابات در جلسه ای به طور کاملا اتفاقی با یکی از همرزمان پدرم در عملیات فتح المبین ملاقات کردم که دوباره ماجرای شهادت پدرم را با جزییات کامل برایم تعریف کردند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 856

به "پدرم در وصیت نامه اش از نحوه شهادتش خبر داده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدرم در وصیت نامه اش از نحوه شهادتش خبر داده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید