واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی مجتبی گلیج

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، مجتبی گلیج به عنوان آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم امید ایران شب گذشته توانست برای دومی سال عنوان قهرمانی جهانی در این رده سنی را کسب کند. او دیشب در فینالی جذاب و دیدنی، حریفی از روسیه را شکست داد و توانست بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی مجتبی گلیج

بر این اساس سایت اتحادیه جهانی کشتی، گزارش ویژه خود از رقابتهای امیدهای جهان را با انتشار عکسی از این آزادکار کشورمان در صفحه اصلی خود منتشر کرد و با تیتری بزرگ در خصوص مجتبی گلیج نوشت: گلیج با عملکردی چشمگیر پیروز شد دومین مدال طلای خود در رقابت های زیر 23 سال قهرمانی جهان را از آن خود کند. آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران اولین مدال طلای خود در رقابت های زیر 23 سال(امیدها) را در سال 2017 با قهرمان در جهان کسب کرده بود.

مجتبی گلیج در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در دور اول لوکاس کراساسکاس از لیتوانی با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و سپس گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان را با نتیجه 8 بر 6 از پیش رو برداشت. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 2 دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را شکست داد و در فینال هم شامیل موسی یف از روسیه را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 527

به "واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی مجتبی گلیج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اتحادیه جهانی کشتی به قهرمانی مجتبی گلیج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید