مردم در قبال وعده های انجام نشده حساسند، تصویب 2600 طرح حمایتی

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، محمد سعیدی کیا شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل توضیح داد: اعتماد به مردم رفع کننده بسیاری از مسائل بوده و به هر اندازه که فرصت حضور بیشتر مردم و بکارگیری توانایی های آنان در بطن جامعه وجود داشته باشد، گام های بلند و مستحکمی در راستای محرومیت زدایی برداشته خواهد شد.

مردم در قبال وعده های انجام نشده حساسند، تصویب 2600 طرح حمایتی

وی با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین فعالیت های مدنظر بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی است، اضافه کرد: مردمی کردن طرح ها به موفقیت در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی یاری نموده و در این راستا مسجدمحور نمودن فعالیت ها نیز بسیار مفید خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور توضیح داد: اهدای وام 200 میلیون ریالی با کارمزد پایین به مناطقی ازکشور که چندان پیشرفته نبوده و کم برخوردار محسوب می شوند از جمله فعالیت های بنیاد مستضعفان کشور است.

سعیدی کیا ادامه داد: تا بدین لحظه به منظور دریافت تسهیلات نزدیک به دو هزار و 600 طرح در سطح کشور تصویب شده و از این میان بیش از دو هزار و 200 طرح نیز در لیست انتظار برای برخورداری از تسهیلات مدنظر هستند.

وی اضافه کرد: برای مطالعه طرح های اجرایی و مورد احتیاج شهرستان گرمی، مشاوران و کارشناسانی در نظر گرفته شده و با آنالیز های دقیق و مناسب امکان پویایی اقتصادی و فراهم آوردن زمینه های اشتغال در منطقه فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 101

به "مردم در قبال وعده های انجام نشده حساسند، تصویب 2600 طرح حمایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم در قبال وعده های انجام نشده حساسند، تصویب 2600 طرح حمایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید