مباحثی که در بازدید نمایندگان فیفا از فدراسیون صورت گرفت

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، جلسات و بازدید نمایندگان فیفا از کمیته ها، دپارتمان ها، سازمان های لیگ فوتبال و فوتسال، مرکز ملی فوتبال و باشگاه پیکان (به عنوان نمونه ای از باشگاه های کشور) از سوی آندره واشکچیو و ژیر تورستنسان از روز سه شنبه (هفدهم اردیبهشت) آغاز شد.

مباحثی که در بازدید نمایندگان فیفا از فدراسیون صورت گرفت

در جلساتی با حضور کمیته ها و دپارتمان ها، موضوع ساختار، شرح وظایف و روند انجام امور و برنامه های آینده آنان مورد بحث قرار گرفت و در اکثر موارد مورد تحسین نمایندگان فیفا قرار گرفت و در مواردی نیز نمایندگان فیفا پیشنهادات و راهکارهایی را جهت پیشرفت در امور به مدیران کمیته ها و دپارتمان ها ارائه کردند.

همچنین در مصاحبههای اجرا شده میان نمایندگان فیفا و سرپرست دبیرکلی فدراسیون، درباره چگونگی رشد فوتبال، نحوه استعدادیابی بازیکنان نخبه، رشد و توسعه فوتبال زنان، نحوه آموزش مربیگری و داوری و عملکرد بازاریابی مصاحبه شد.

ابراهیم شکوری برای نمایندگان فیفا مطرح نمود: فدراسیون ایران برای ایجاد زیرساخت های مناسب با استفاده از بودجه اهدایی فیفا پیروز به احداث زمین چمن مصنوعی و زمین طبیعی شماره 2 در سال گذشته شده است و در حال حاضر نیز پروژه ساخت زمین چمن طبیعی شماره یک در مرکز ملی فوتبال با کمک مالی فیفا در دست اجرا است.

وی ادامه داد: فدراسیون با وجود تحریم های بین المللی حداکثر تلاش خود را برای رشد فوتبال انجام داده است و خواستار این است که سیاست و تحریم های اعمال شده از ورزش جدا باشد تا فوتبال بتواند رشد بهتری در ایران داشته باشد.

نمایندگان فیفا روز چهارشنبه (هجدهم اردیبهشت) پس از بازدید از سازمان لیگ فوتبال و باشگاه پیکان، از تمام مراکز و زمین های تمرینی مرکز ملی فوتبال بازدید میدانی کردند.

همچنین شکوری بیان نمود به دلیل تحریم ها و مسائل و موانعی که برای انتقال پول از فیفا به فدراسیون موجود می باشد، فیفا همکاری مضاعفی در این راستا داشته باشد و راهکارهای موجود بررسی شد.

نمایندگان فیفا نیز در نشست های اجرا شده روی نیاز مبرم به درآمدزایی بیشتر از سه طریق اصلی پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و اسپانسر که در دنیای فوتبال رواج دارد تاکید کردند.

ضمن اینکه مطرح نمودند فدراسیون فوتبال ایران باید بتواند درآمدی از حق پخش تلویزیونی داشته باشد و این امر باید اولویت اصلی فدراسیون در بحث درآمدزایی باشد. ضمناًً برای کسب درآمد از فوتبال ساحلی و فوتسال هم نیاز به بلیت فروشی هرچه بیشتر و استفاده از تبلیغات محیطی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 191

به "مباحثی که در بازدید نمایندگان فیفا از فدراسیون صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مباحثی که در بازدید نمایندگان فیفا از فدراسیون صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید