عضو مستعفی کابینه انگلیس: 120 هزار پوند کفاف مخارج زندگی ام را نمی دهد

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: عضو تازه مستعفی کابینه انگلیس اظهار داشت که حقوق و مزایای 120 هزار پوندی کفاف مخارج زندگی خانواده من در لندن را نمی دهد و به خاطر فشارهای غیرقابل تحمل بر خانواده ام از مقام خود استعفا کردم.

عضو مستعفی کابینه انگلیس: 120 هزار پوند کفاف مخارج زندگی ام را نمی دهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ نشریه انگلیسی دیلی تلگراف گزارش داد که مارک سیموند عضو تازه مستعفی کابینه و معاون سابق آفریقای وزارت خارجه این کشور که روز گذشته از مقام خود کناره گیری نموده و به مجلس این کشور بازگشت اعلام نموده است که علت این تصمیم وی فشار غیرقابل تحمل بر خانواده وی بوده است زیرا بنا به ادعای وی حقوق و مزایای سالانه 120 هزار پوندی وی در این پست کفاف مخارج و هزینه های زندگی خانواده او را در لندن نمی داد.

پس از کناره گیری وی، جیمز دادبریج تصدی این سمت را عهده دار شده است.

سیموند گفت که به این علت از معاونت وزارت خارجه کناره گیری نموده و به صحن مجلس عوام بازگشته است زیرا دیگر نمی خواست در حالی که خانواده اش صدها مایل با وی فاصله داشته و در لینکولنشایر سکنی گزیده اند، وی در هتل های لندن اقامت کند.

سیموند دومین معاون وزارت خارجه این کشور است که طی کمتر از یک هفته از پست خود کناره گیری نموده است. پیشتر سعیده وارثی به علت سیاست های دولت انگلیس در خصوص غزه از مقام خود استعفا داده بود.

حزب کارگر انگلیس در واکنش به این اتفاقات گفت که در زمانی که غزه و عراق در حال روبرو با فاجعه انسانی هستند، وزارت خارجه این کشور بدون سکان دار شده است.

این استعفای غیرمنتظره بسیاری از اعضای دولت این کشور را شگفت زده کرد، وی چند ماه پیش به رأی دهندگان خود در نواحی بوستون و اسکیجنس گفته بود که در انتخابات آینده نامزد خواهد شد. با این حال، وی تأکید کرد که در پشت ماجرای استعفای وی هیچ قصد شومی وجود ندارد.

به نوشته دیلی تلگراف، در واقع سیموند طی تغییرات چند هفته پیش کابینه از سوی دیوید کامرون نخست وزیر این کشور با کناره گیری از سمت خود موافقت نموده بود. اما این اتفاق تا روز گذشته به تأخیر افتاد تا وی بتواند ریاست نشست سازمان ملل در خصوص کنگو که هفته پیش در نیویورک برگزار گردید را عهده دار گردد.

سیموند به عنوان معاون وزیر و عضو مجلس سالانه حقوقی بالغ بر 89435 پوند دریافت نموده و برای اجاره یک آپارتمان نیز سالانه 27875 پوند دیگر به وی پرداخت می شد.

با این حال وی اعلام نموده است که کشش لازم را نداشته و طی هفته در زمانی که در لندن حضور داشت در هتل ها اقامت می کرد. به همسر وی نیز به عنوان مدیر دفتر سیموند سالانه حقوقی بالغ بر 25000 پوند پرداخت می شد.

سیموند در تبادل نظر با دیلی تلگراف گفت که من مجبور بودم هر هفته در هتل های مختلفی اقامت کنم و هر والدی (پدری) از چنین چیزی نفرت داد، من هم همینطور.

به گفته وی تأمین اقامت گاه باید برای خانواده ها نیز تأمین گردد و چنین چیزی وجود ندارد. زمانی که فرزندانم در تعطیلات به سر می برند نمی توانستند نزد من آمده و پیش من در لندن بمانند، من نمی توانستم آن ها را ببینم. من شاهد تأثیری منفی بر کیفیت زندگی (خود و خانواده ام) بودم. من تنها کسی نیستم که چنین احساسی دارد، اما در این لحظه تنها کسی هستم که برای آن دست به هر اقدامی می زند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 498

به "عضو مستعفی کابینه انگلیس: 120 هزار پوند کفاف مخارج زندگی ام را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو مستعفی کابینه انگلیس: 120 هزار پوند کفاف مخارج زندگی ام را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید