راه اندازی میز تجاری عمان، عراق و اوراسیا در اتاق اهواز

به گزارش واندر هنگر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از تشکیل میز تجاری به منظور ارائه خدمات به فعالان مالی استان ویژه اتحادیه اوراسیا و همچنین کشورهای عمان و عراق اطلاع داد.

راه اندازی میز تجاری عمان، عراق و اوراسیا در اتاق اهواز

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

شهلا عموری با اشاره به اینکه اتاق اهواز با داشتن کمیسیون های تخصصی مختلف، آمادگی ارائه خدمات و هدایت های لازم به فعالان مالی است، گفت: تسهیل در انجام مراودات تجاری با این کشورها یک اولویت محسوب می گردد و در این راستا از همه ظرفیت های اتاق استفاده خواهد شد.

او با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران به جمع کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا اضافه کرد: یکی از مواردی که می تواند در انجام مراودات تجاری استان خوزستان با این اتحادیه تأثیرگذار باشد شروع به کار مرز هوایی دزفول در هفته های آینده و برقراری خط هوایی به کشور روسیه است.

رئیس اتاق اهواز یادآور شد: تولیدات کشاورزی استان خوزستان در زمینه صادرات به اوراسیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور میز تجاری این اتحادیه در اتاق اهواز راه اندازی شد.

میز تجاری عراق در اتاق اهواز با موضوع تسهیل در صادرات فعالان مالی

عموری همچنین از ظرفیت بسیار مناسب استان خوزستان برای انجام مراودات تجاری با کشور عراق نام برد و گفت: بخش عمده از کالاهای تولیدی استان خوزستان به کشور عراق صادر می گردد و به همین منظور با ایجاد میز عراق در کوشش برای تسهیل در فرایند این امر هستیم.

او اظهار کرد: این در حالی است که مرزهای تجاری خوزستان با کشور عراق با مسائل زیادی همراه هستند که اتاق بازرگانی اهواز برای برطرف آنها از ظرفیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای بهبود شرایط، استفاده می نماید.

میز عمان در اتاق اهواز، چشم اندازی برای رونق مالی خوزستان

نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان درباره افزایش ارتباط بازرگانان با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس به ویژه عمان، بیان داشت: به همین منظور میز تجاری عمان در اتاق اهواز راه اندازی شد تا زمینه بهبود مبادلات بازرگانی را فراهم کنیم.

عموری یادآور شد: از جمله اقداماتی که در راستای تسهیل فعالیت تجار ایرانی برای حضور در کشور عمان انجام شده، برقراری پرواز اهواز- عمان (بندر تجاری صحار) است.

او اعلام نمود: قطعاً تداوم مراودات تجاری بین خوزستان و عمان می تواند به رونق مالی استان منجر گردد و به همین دلیل درصورتی که تجار ما احتیاج به هدایت، مشاوره و یا خدمات دیگری داشته باشند، اتاق بازرگانی اهواز در این زمینه از همه توان خود استفاده خواهد نمود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 595

به "راه اندازی میز تجاری عمان، عراق و اوراسیا در اتاق اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی میز تجاری عمان، عراق و اوراسیا در اتاق اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید