خبرنگاران ساعت کاری کارمندان قزوین به حالت عادی بازگشت

به گزارش واندر هنگر، قزوین - خبرنگاران - مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای قزوین گفت: ساعت کاری کارمندان دولت در این استان از 19 اسفندماه /فردا/ به روال عادی گذشته باز می شود.

خبرنگاران ساعت کاری کارمندان قزوین به حالت عادی بازگشت

سیدحسین بی احتیاج شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: با توجه به مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تصمیم استاندار، ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی از فردا طبق روال گذشته از ساعت 7 و 30 تا 14 و 30 دقیقه خواهد بود.

وی گفت: براساس تصمیم استاندار قزوین و تمهیدات پیش بینی شده کارمندانی که مشکل جسمی داشته و یا بانوان شاغلی که فرزند خردسال و یا دبستانی دارند می توانند از مرخصی استفاده نموده و در منزل بمانند با توجه به اینکه مرخصی آنان جزو استحقاقی محسوب نشده و حقوقی از آنان نیز کسر نمی گردد.

این مسوول اطلاع رسانی گفت: برحسب دستور استاندار قزوین تیم های ارزیابی تشکیل شده تا ضمن آنالیز عملکرد مدیران دستگاه هایی که در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند، ضمن برخورد با مدیران خاطی از مدیرانی که عملکرد آنان در این زمینه مثبت ارزیابی گردد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

پیش از این و با تصمیم کارگروه استانی مدیریت کرونای استان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از 11 تا 17 اسفندماه جاری ساعت کاری ادارات استان از 8 و 30 تا 12 و 30 دقیقه اعلام شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 816

به "خبرنگاران ساعت کاری کارمندان قزوین به حالت عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کاری کارمندان قزوین به حالت عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید