بهره برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: معاون امورعمرانی استانداربوشهر گفت: 8 هزار واحد مسکونی مهردر استان بوشهر با پیشرفت متوسط 70 درصد در حال تکمیل هستند که تا نیمه نخست سال جاری تکمیل و تحویل می گردد.

بهره برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در آنالیز فرایند اجرایی طرح های مسکن مهر شهرستان دشتی با بیان اینکه مسکن مهریکی از اقدامات مهم در تامین مسکن نیازمندان است اظهار کرد: در اجرای این طرح 37 هزار و 780 واحد در استان بوشهر ساخته شد که تا به امروز 30 هزار واحدآن تحویل متقاضیان شده است.

وی با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم در تسریع واحدهای مسکونی اضافه کرد: 8 هزار واحد مسکونی مهردر استان بوشهر با پیشرفت متوسط 70 درصد در حال تکمیل هستند و با تاکید استاندار بوشهر کوشش می گردد تا نیمه نخست سال جاری تکمیل و تحویل گردد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه سفرهای شهرستانی برای آنالیز مسائل مردم از نزدیک صورت می گیرد گفت: در این سفرها ضمن بازدید از پروژه های مسکن مهر، مسائل را از زبان خود مردم می شنویم و با هماهنگی و تعاملی که بین دستگاهای اجرایی قراردارد مشکل مردم را در زمینه مسکن مهر رفع می گردد.

رستمی وی با بیان اینکه در شهرستان دشتی 2 هزار و 600 واحد مسکونی مهر ساخته شده اضافه کرد: تا به امروز یک هزار و 122 واحد مسکن مهر در دشتی تحویل شده و تا هفته دولت سال جاری با تکمیل و واگذاری طرح های در دست ساخت پفراینده مسکن مهر در دشتی بسته می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 889

به "بهره برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 8 هزار واحد مسکن مهر استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید