انتخابات آمریکا، الیزابت وارن نیز از جو بایدن حمایت کرد

به گزارش واندر هنگر، الیزابت وارن سناتور حزب دموکرات آمریکا حمایت خود را ازجو بایدن به عنوان نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد.

انتخابات آمریکا، الیزابت وارن نیز از جو بایدن حمایت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سناتور الیزابت وارن که قبلاً از رقابت برای انتخاب به عنوان نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داده امروز چهارشنبه به احتمال زیاد از جو بایدن، نامزد بالقوه این حزب در این انتخابات حمایت خواهد نمود.

شبکه های خبری مختلف آمریکا از قبیل سی ان ان و ان بی سی عصر چهارشنبه به وقت تهران گزارش دادند که الیزابت وارن میخواهد تا لحظاتی دیگر به طور رسمی حمایت خود را از جو بایدن، معاون اسبق ریاست جمهوری آمریکا و نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات 2020 این کشور را اعلام کند.

تا به امروز سناتور برنی سندرز و باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت خود را از بایدن اعلام نموده اند. باراک اوباما سه شنبه شب در پیامی حمایت خود ازجو بایدن اعلام نمود. اوباما با انتشار فیلمی در این زمینه گفت:به حمایت از دوستم افتخار میکنم.

وی با ابراز امیدواری از انتخاب جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده، از حمایت خود وهم حزبی هایش از بایدن اطلاع داد و اضافه کرد، که وی در این جهت تنها نیست. (جزئیات بیشتر)

قرار است بعد از تشکیل مجمع ملی دموکراتها، نامزد قطعی این حزب برای انتخابات 2020 معرفی گردد.

یک شبکه خبری آمریکایی نیز یکشنبه با استناد به نتایج همه پرسی جدید از پبش افتادن جو بایدن از رئیس جمهور کنونی این کشور اطلاع داد. تحلیلگران شبکه خبری سی ان ان با استناد به جدیدترین همه پرسی های این شبکه گفتند که به دنبال کناره گیری سندرز، اینک جوبایدن از دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی ایالات متحده پیش افتاده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 918

به "انتخابات آمریکا، الیزابت وارن نیز از جو بایدن حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا، الیزابت وارن نیز از جو بایدن حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید