الحشد الشعبی جزئیات تازه ای را درباره مجری انفجار کربلاء منتشر کرد

به گزارش واندر هنگر، الحشد الشعبی عراق درباره مجری عملیات تروریستی در انفجار شب گذشته کربلای معلی گفت: مجری عملیات تروریستی کربلاء که اکنون دستگیر شده است، پیش تر دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود.

الحشد الشعبی جزئیات تازه ای را درباره مجری انفجار کربلاء منتشر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی الحمدانی فرمانده عملیات فرات مرکزی الحشد الشعبی روز شنبه جزئیات جدیدی را درباره انفجار دیشب کربلای معلی و مجری عملیات تروریستی بیان کرد.

الحمدانی روز شنبه در یک نشست خبری گفت: فرد تروریست پس از جاسازی بمب در داخل خودرو، در 400 متری محل وقوع حادثه از خودروی بمب گذاری شده پیاده می گردد و با کنترل از راه دور آن را منفجر می نماید.

فرمانده عملیات فرات مرکزی الحشد الشعبی اضافه نمود: نیروهای امنیتی عراق نیز در یک عملیات تعقیب و گریز پیروز به دستگیری مجری این عملیات تروریستی می شوند و وی را بازداشت می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری الحشد، وی تاکید نمود که این تروریست از اهالی منطقه جرف النصر و از ساکنان شهرک نظامی المسیب است که قبل از آن، دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود.

این انفجار که آدینه شب گذشته در ورودی شهر کربلای مقدس اتفاق افتاده بود، به شهادت 12 نفر و زخمی شدن پنج نفر منجر شد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 407

به "الحشد الشعبی جزئیات تازه ای را درباره مجری انفجار کربلاء منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحشد الشعبی جزئیات تازه ای را درباره مجری انفجار کربلاء منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید