آمار بالای حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش واندر هنگر، رئیس مرکز اورژانس استان قم گفت: آمار تصادفات و حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی در قم بالاست.

آمار بالای حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمد شهیدی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه استان قم در مصلی قدس اعلام کرد: اورژانس استان قم 300 پرسنل دارد که این نیروها در تمامی روزهای هفته و ساعات شبانه روز به مردم خدمت رسانی می نمایند.

رئیس مرکز اورژانس استان قم اضافه کرد: همچنین استان قم دارای 22 پایگاه اورژانس شهری و 18 پایگاه اورژانس در جاده های برون شهری است.

وی اظهار کرد: اورژانس هوایی استان قم از ابتدای سال تاکنون 75 ماموریت داشت و در هر کدام از این ماموریت ها حداقل جان یک انسان را نجات داده است.

شهیدی اعلام کرد: اورژانس 115 می تواند مایه آرامش و اطمینان مردم باشد اما مردم نباید در تماس با اورژانس جز در موارد فوریتی اصراری به اعزام آمبولانس داشته باشند.

وی اعلام کرد: 43 سال پیش نخستین پایگاه اورژانس در کشور ایجاد شد و در حال حاضر اورژانس در تمامی نقاط کشور گسترش یافته است.

رئیس مرکز اورژانس استان قم اعلام کرد: اورژانس دارای وظایف گسترده ای است یکی از دستگاه هایی که در هنگام حوادث در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا می نماید، اورژانس است.

وی گفت: اورژانس با حضور به موقع خسارات را کاهش داده و حتی در مناسبت های ملی و مذهبی با حضور خود در اماکن احتمال بروز حوادث را کاهش می دهد.

شهیدی اعلام کرد: اورژانس در سوانحی مانند سیل و زلزله حضور به موقع دارد و در حادثه زلزله در کرمانشاه جزو سازمان هایی بودیم که در مراحل اولیه حاضر شدیم.

وی توضیح داد: متاسفانه آمار تصادفات و حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی در قم بالاست و این امر نگرانی هایی را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 49

به "آمار بالای حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید