بازی The Finals در دسترس هواداران نهاده شد

به گزارش واندر هنگر، شرکت Embark بیان کرد که بازی فینال (The Finals) در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی در سبک اول شخص شوتر بوده که به طور کامل حالت چند نفره و آنلاین دارد. همانطور که انتظار می رود بازی فینال از سیستم سرویس آنلاین استفاده نموده و برای کنسول های نسل نهمی به همره کامپیوتر عرضه شده است.

بازی The Finals در دسترس هواداران نهاده شد

بازی The Finals یک عنوان بسیار خاص است. این بازی بر اساس برنامه ای به همین نام ساخته شده که در این برنامه کاربران در دنیای مجازی این بازی به رقابت می پردازند. حال نکته اینجاست که شرکت سازنده دنیای این بازی را بر اساس منطقه ها واقعی در دنیا ساخته و کاربران حس آشنایی به آن ها دارند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا تجربه برنامه را در قالب یک بازی به هواداران ارائه دهد. کاربران در دنیای این بازی با رقابت با یکدیگر پرداخته و می توانند در محیط این بازی تغییرات زیادی ایجاد نمایند. حتی این افراد می توانند تمامی قسمت های منطقه ها این بازی را از بین برده تا دشمنان را به راحتی ببینند.

حال این بازی در دسترس هواداران قرار گرفته و برای کنسول های نسل نهمی در کنار کامپیوتر عرضه شده است. نکته اصلی این بازی همین آزادی عملی است که کاربران دارند. به این شکل که شما می توانید به راحتی در دنیای این بازی تغییر ایجاد کنید و به سبک خاصی با دشمنان خود مبارزه کنید که در هیچ عنوان دیگری این حالت وجود ندارد.

در این بازی شما باید کوشش کنید تا از محیط به عنوان سلاح بهره ببرید. در نتیجه اینکه شما به طور مستقیم به یک دشمن شلیک کنید تنها راه کشتن دشمنان نیست و شما می توانید از محیط بازی به نفع خود بهره ببرید. در اصل در این بازی افرادی که هوشمندانه مبارزه نموده و دشمنان خود را به بهینه ترین روش ممکن از بین می برند، نسبت به رقبا رجحان زیادی دارند.

مسابقات بازی فینال یک رقابت کاملاً واقعی است. به این معنا که افراد مختلف می توانند بازی شما را دیدن نموده و باید کوشش کنید تا توجه هواداران را به خود جلب کنید. نکته اینجاست که این بازی می تواند معروفیت زیادی برای کاربران حرفه ای ایجاد کند که به نوبه خود جذابیت آن را چندین برابر نموده است.

در بازی فینال شما سبک خاص خود را خواهید داشت. با توجه به آزادی عمل بسیار زیادی که در این بازی وجود دارد، کاربران می توانند هرکاری انجام دهند و در نتیجه سبک بازی دو نفر مختلف یکسان نخواهد بود. نکته اصلی هم همینجاست که رجحان سلاح در بازی فینال به میزان بازی های شوتر دیگر اهمیت ندارد و چیزی که به شما رجحان می دهد، هوشمندی در مبارزه است.

مشکل اینجاست که دنیای بازی می تواند به صورت همزمان دوست و دشمن شما باشد. اگر درست از آن بهره ببرید می توانید دشمنان خود را با آن از بین ببرید ولی مشکل اینجاست که حریفان شما هم به همین فکر هستند. در نتیجه امکان دارد که شما به شکل غیر منتظره ای کشته شوید و در مبارزه پیروز نشوید.

قسمت جالب بازی همینجاست که زمانی که شما وارد فینال می شوید، در دید دنیایان قرار می گیرید. در نتیجه این بازی می تواند شما و سبک بازیتان را بسیار مشهور کند. از طرفی به علت همین موضوع رقابت در آن بسیار زیاد است و همه افراد در پی معروفیت و پیروز شدن در مسابقات مختلف هستند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2284

به "بازی The Finals در دسترس هواداران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Finals در دسترس هواداران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید